utorak, 18. svibnja 2010.

Picasa foto album&etc


Stari prozor (ustvari dva ista prozora) koji krase prostor terase oslikala sam salvetnom tehnikom,
a postupak je bio slijedeći:
Prvo je moj suprug morao sve lijepo pošmirglati (hvala mu) nakon čega sam nanijela tamno smeđu akrilnu boju koja se morala osušiti, zatim krakle lak koji se isto mora sušiti, pa bijela akrilna boja - sušenje, zatim mukotropno izrezivanje bršljana nakon čega sam ga lak ljepilom nanijela na okvir prozora. Sve skupa sam zaštitila lakom za čamce u dva premaza. I eto sada je prozor puno ljepši.
Morat ću ubuduće fotkati predmete koje obnavljam da vidite razliku, al jednostavno se ne sjetim.




Nove puževe kućice...jednostavno im ne mogu odoljeti...obožavam ih oslikavati!
Neke su bojane akrilnim bojama i ukrašavane gliterom, a neke decor lack akrylom koji se pokazao jako dobar jer su puževe kućice s tom bojom dobile i sjaj, pa su postale još ljepši ukras. Jedan dravski kamen koji je plosnatog oblika sam obojala bijelom akrilnom bojom i ukrasila salvetom, a tanjur na kojem se sve skupa nalazi je poklopac od jedne kantice koji je naravno dobio sasvim drugi izgled i drugu namjenu.





U foto albumu možete pogledati nove radove u decoupage tehnici, kao i malo starije!


3 komentara:

Maite - vitoma kaže...

Me encanta tu forma de reciclar, la vieja ventana ha quedado preciosa y los caracoles muy originales y bonitos.
Un abrazo

mihaela kaže...

prekrasan je prozorčić :))

Sanja kaže...

Muchas gracias Maite!