petak, 17. kolovoza 2012.

Prsteni&fotografija


Broj komentara: 13:

Marinica kaže...

Stvarno su predivni! A za izradu ne treba puno vremena ni "sastojaka" :)

Biljana kaže...

Super ste tim mama i kci, kako se vas talent i kreativnost nadopunjuju, svaka cast cure:-)
Dugmici su zaista posebni i prelijepi, svaki prsten je unikat za sebe.
Propustila sam police iz proslog posta, super si ih draga uredila, tako su romanticne:-))

Tina kaže...

prsteni su prekrasni,svaka čast!

Nena3110 kaže...

Ja vidim jednu divnu fotografiju i na njoj fenomenalan prsten. Bravo za sanju, tri puta bravo za Mihaelu :)

nives kaže...

prekrasno je prstenje

Sandra Z kaže...

Dakle, Sanja! Prsteni su odlični. A Mihaeline fotografije to najbolje pokazuju.
Ma, tim ste za deset!
Veliki pozdrav

Good Ghost kaže...

wow! To su prsteni gumbi. Odlično! A ja mislila da si bila i nekom muzeju u Hlebinama pa slikala. he he
Divota jedna

Nely kaže...

Uvijek me iznova stvarno oduševiš svojim genijalnim izvedbama,ali i Mihaeli sve pohvale na slikama koje su malo reći perfektne i tvojim djelima daju jedno posebnu izvedbu,bravo za obje,velika pusa vam leti!

Miki kaže...

Prstenje je zaista prelepo,a fotke su posebna prica.Mihaela je prava majstorica za fotografiju,mozda joj je to specijalnost,a ako je hobi,onda joj predobro ide.
Evo nesto od mene :https://www.facebook.com/pages/Rucni-rad/266217340155398.
Pozdrav.

Nataša kaže...

Pohvale i tebi i Mihaeli. Ćerke su čudo! Kako samo lepo umeju da iz svojih majki izvuku sve najbolje na površinu. Prstenje ti je bolje nego prethodno, naročito ovo koje podseća na filigran, koji me uvek oduševljava, a koga je sve manje jer nema više majstora za to.

Tatjana kaže...

A odakle svo to lijepo gumblje? Moj favorit je

"Srebrni gumb+baza+vruće ljepilo+kliješta+turpija=prsten :)))"

Sonaj kaže...

Doista predivno,romantično...Obožavam i odličnu fotografiju.Savršena kombinacija:)

Romana kaže...

Baš su dobro fotografije ispale, vidi se da Mihaela "ima oko" za to. I prsteni su mi jako lijepi, baš volim takve neobične prstene, a onaj duguljasti mi je predobar, odmah sam se zaljubila u njega!! :)