utorak, 9. kolovoza 2011.

Zeleno!

Poslije obilnih kiša kod mene se sve zazelenilo pa su i moji radovi u zelenim tonovima!

Tehnika: decoupage+shabby
Podloga: keramička pločica
Na keramičkoj pločici je izbušena rupica kroz koju ću kasnije provući vrpcu. Podlogu sam obojala crnom akrilnom bojom, cijelu sam prošla voskom te pobrusila brusnim papirom (šmirglom) kako bi dobila shabby i obojala žućkastom bojom na koju sam zatim lijepila decoupage ljepilom motive ruža i bršljana!

Tehnika: decoupage+raspucani izgled (craquelle medium)
Podloga: drvo
Podlogu sam oblijepila krep trakom prvo vanjski dio kako bi obojala unutarnji dio, a zatim unutarnji dio kako bi obojala dio zamišljenog okvira na kojem sam radila efekt pukotina, te sam zatim nalijepila salvete!
I posljednji zeleni rad,
Tehnika: decoupage+print papir
Podloga: laminat
Podloga je obojana bijelom akrilnom bojom po kojoj sam prošarala drvofix i zatim zalijepila isprintani rižin papir sa motivom ovog lijepog konja!
Nadam se da su vam se svidjeli moji radovi u zelenom, a sada idem dovršiti još neke započete radove koji će uskoro putovati u svoj novi dom! Do slijedećeg pisanja sve vas lijepo pozdravljam :)))

Broj komentara: 26:

eda kaže...

Ajme kako je savršen ovaj konj!!! Izgleda predobro, ovako magličasto i tajanstveno, baš mi je odličan!!
A između ova dva cvjetna motiva biram odmah prvi, haha, baš bi mi se uklopio u jedan mali katastrofa-kutak:)))

Anonimno kaže...

Sve si prekrasno napravila draga Sanja!
Pusa i pozdrav:)

rockgranny kaže...

Zelena je boja koju najmanje volim, ali konj je fantastičan!

Unique Hrebina kaže...

ja volim zelenooo... sve mi je super... i kutijice i slikica... pozdrav!

Sandra kaže...

Kako dobre crne ruže, to vidim prvi put, predobre:)
Ali ovaj konj, ma nemam riječi, da mogu imala bih živog konja...a ovaj tvoj je predobar:)

Jolanda kaže...

Odlično si to napravila!!!!! Ali ovaj tajanstveni konj mi je definitivno najnajnajnajnajnajnaj....

Mare kaže...

zeleno što volim zeleno:))....baš lijepo da si sve ozelenila,meni je točno po guštu:))...
nekako mi prvo pada na pamet pitanje zašto ja nemama te crne ruže????......
ha znam,zato što mi ne treba ka-ta-strofa kutak:))))))....
a konj?......odličan je :))...i nimalo ne lići na kokoš:))))))).......

Sanja kaže...

A tako dakle, cvijeće tak-tak, al tajanstveni konj vam se svidio i to me baš veseli, jer je upravo to bio eksperiment :)))
Katastrofa-kutak, hm, kaj da velim, Edaaaaa!!!!

Anonimno kaže...

Meni osobno su se jako dojmile ove crne ruže u kombinaciji s bršljanom...predobro mi izgleda i sve još shabby...
I druga dva su mi odlična ali prvi me oduševljava. Idu tebi zeleni tonovi!!! Lijep pozdrav i velika pusa :)))

LivesArt kaže...

Blago ti se na kišama i zelenom vrtu , ne čudi me onda ovakva maštovitost i inspiracija, sve prekrasno izrađeno!

Angie kaže...

Odlično izgleda, moj su favorit crne ruže...

Good Ghost kaže...

wow! prekrasno! Zna se ko je moj favorit... prekrasan je

Sandra Z kaže...

Aaaaaaaaaaaa, Sanja draga, ne znam koju bi izdvojila, svaka slika mi je predivna. Ova prva mi je odmah zapela za oko zbog crnih ruža, izgleda fenomenalno. Druga izgleda kao girlanda od ruža uživo. A treća mi je naročito fascinantna, kao izmaglica.
Pusa :))

Karmen kaže...

Sve mi se sviđa ali konj mi je WOW. Nikad, al baš nikad mi ne bi palo na pamet da ga obojam zeleno... ali izgleda predobro.

A... nakit kaže...

joj ova prva, mislim sve su lijepe, ali ova prva mi se jako sviđa, ima nešto mistično u njoj, nice...

VolimBoje kaže...

svi radovi su super, no moj je favorit ovaj prvi rad jer obožavam kombinaciju zelene i bijele shabby boje!

Tatjana kaže...

Vidiš, meni su i ruže i konj prava bomba!I ne mogu se odlučiti što mi je lijepše!

Biljana kaže...

Dobro ti stoji zeleno i zamisljeni okvir, prelijepe slike:-)
Pusa

J kaže...

Predivno! Veoma zanimljiv blog! :))

http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

MartaV kaže...

ove crne ruže su mi posebno 'ufff' :))))

Romana kaže...

Super su radovi i ja volim zelenu boju i sve zeleno, jer odmara oči..

Sanja kaže...

Puno vam hvala :))) Eto, zbog vaših komentara opet moram raditi :)))

Majto kaže...

Zeleno! zeleno! Zeleno!!! uh, što volim zeleno!!! Kod mene doma ima puno zeeelenog, mogu reći da sam već pomalo opsjednuta! Predivni radovi draga sanja, kao i uvijek, ali ovaj konj je veličanstven! Poput prizora iz filma, sve je nekako tajanstveno, maglovito... čarobno :-)))

luisa kaže...

Hi Sanja, I'm luisa, a spanish girl. I have being reading part of your blog and I love it. You've got a magic hands. I love hand made things and I hope to learn lots of things with you, if you don't mind. I follow you. If you've got some time i invite you in my blog, it's not as good as yours but i try. Magic kisses.

http://lamagiadelasideas.blogspot.com

Anonimno kaže...

Zeleno mi baš sad paše, tako osvježavajuće a smirujuće... Onaj prvi uradak tj. na prvoj slici mi je favorit!

Unknown kaže...

Ovi zeleni radovi em su super lepi em ti se slažu sa pozadinom bloga! :) Koja li je sledeća boja???