ponedjeljak, 11. travnja 2011.

Kućice u šetnji i... :)))

Nakon što sam dovršila svoje nove kućice Mihaela ih je izvela u šetnju...malo se poigrala s njima, zaplesala ples pozdrava suncu i sve zabilježila!

  Kao što vidite iz priloženog, kućice su baš uživale na travi :)))
 Malo o tome kako ih ukrašavam: decoupage tehnikom, konturnim bojama, perlen-penom, windows colorom i sl., s tim da ih najprije obojam akrilnim bojama, pa onda ukrašavam i na kraju ih polakiram!
Ne bih htjela ponavljati, ali stvarno ih obožavam i moglo bi se reći da sam postala njihov kolekcionar :))))
E sad ću vam se malo pohvaliti jednim iznenađenjem kojim me danas jako razveselila naša draga Jasna s bloga "Kao igra!", pa svakako posjetite njen blog ukoliko to već niste, jer ta žena osim što ima troje dječice stigne raditi prekrasne stvari, a mene osobno je najviše fascinirala 3D tehnika na foliji i njeni leptirići napravljeni windows color bojama...aaaaa kako su lijepi...to moram probati!
I sada TA DA...bacite jedan zavidni pogled na ovu ljepotu kojom me je darivala Jasna! Hvala joj puno!
Zar nije predivno?
               I za danas bi bilo dosta, tuširanje i spavanac, rano ustajem i opet ću izgledati ko zombi :)))

Broj komentara: 14:

Maite - vitoma kaže...

Muy bonito todo, aunque me privan los caracoles decorados, la primera vez que los vi fué en tu blog, y me encantaron, con tu permiso este año intento decorarlos yo también.
Un besazo guapa.

Mare kaže...

te tvoje kućice imaju potpuni tretman:)....najprije kupka pa masaža kistom pa ukrašavenje i na kraju sunčanje:))....
vidi se kako su sretni i poletni i uživaju ko prasci na suncu:)))....
ta da! poklon je predivan,jasnini leptirići su zaista jako lijepi i interesantni:))....
ta da! zombijevski pozdrav:)))...

Kristina Grabez kaže...

presladak blogic! pratim :)

Good Ghost kaže...

Ove tvoje kućice izgledaju ko pisanice. Jako su lijepe.
A poklon tek, prekrasno

Anonimno kaže...

Kućice su preslatke, a tek iznenađenje...zar nije prekrasno kad te netko ugodno iznenadi???
Pusa i tebi i Jasni!!!! :))))

Unknown kaže...

Kucice su divne, po njima se vidi da su sa mnogo paznje tretirane.Poklon je prava lepotica.Divan dan si imala.

Tatjana kaže...

Oooo sve je predivno,Jasna te baš iznenadila!I neka je,zasluženo je skroz-naskroz-okolo-naokolo...salata.

A ples s puževima koji kolo vode su tako simpatični da bih odmah uskočila među njih i skakala kao luda,i u vlakiću huktala iju-ju!

eda kaže...

U kolonu po jedan pa na fotkanje, haha, baš slatko (da mi te vidjeti kako ih vodiš na snimanje, vjerojatno i pričaš s njima:)))
Šalim se, ma zaista se vidi s koliko ljubavi ih oslikavaš, iako ja, kad vidim ove pužiće, prvo pomislim na Željka kako ih skuplja:))
Mene baš ne asociraju na prasce kao Maru, više na neke male piliće, hehehe..
Da, Jasnini pokloni, baš mi je drago da te razveselila, ovi leptiri su mi predobri i nadam se da će nas počastiti jednim malim tutorijalom...

Sanja kaže...

Draga Maita, hm, baš se i nisam najbolje snašla sa prijevodom, morat ću potražiti Edinu stručnu pomoć, jer nisam shvatila čime sam te insprirala i kako si to sebe ukrasila...u svakom slučaju, hvala!
Mare draga, kako si mogla pomisliti na prasce, no, no, moraš im se odmah ispričati... :)))
Kristina, Good Ghost, Andreja, Aleks, Tatjana, kućice su vam zahvalne na komplimentima :)))
Eda, pilence moje, ma kako ti je samo Željkec pao na um..hehe

jasna kaže...

Drago mi je što sam te obradovala i iznenadila. Šaljem ti veliki pozdrav iz Slavonije.

Reyes ♥El telar de mi abuela♥ kaže...

Unos trabajos FANTÁSTICOS!
Besitos

Biljana kaže...

Ahhhhhhh, kako lijepo, ponosno na suncu su prosetale svoje raskosne haljinice, svaka cast Sanja:-)
Cestitam na prekrasnim poklonima od Jasne.
Pusa

Majto kaže...

Kućice su preslatke! Moram priznati da ovako nešto još nisam vidjela!!! Baš su čeče i presviđaju mi se, al totalno!!! Originalna, kao i uvijek!!!

edytakk kaže...

Świetny blog i świetne pomysły! :)