ponedjeljak, 11. travnja 2011.

Kućice u šetnji i... :)))

Nakon što sam dovršila svoje nove kućice Mihaela ih je izvela u šetnju...malo se poigrala s njima, zaplesala ples pozdrava suncu i sve zabilježila!

  Kao što vidite iz priloženog, kućice su baš uživale na travi :)))
 Malo o tome kako ih ukrašavam: decoupage tehnikom, konturnim bojama, perlen-penom, windows colorom i sl., s tim da ih najprije obojam akrilnim bojama, pa onda ukrašavam i na kraju ih polakiram!
Ne bih htjela ponavljati, ali stvarno ih obožavam i moglo bi se reći da sam postala njihov kolekcionar :))))
E sad ću vam se malo pohvaliti jednim iznenađenjem kojim me danas jako razveselila naša draga Jasna s bloga "Kao igra!", pa svakako posjetite njen blog ukoliko to već niste, jer ta žena osim što ima troje dječice stigne raditi prekrasne stvari, a mene osobno je najviše fascinirala 3D tehnika na foliji i njeni leptirići napravljeni windows color bojama...aaaaa kako su lijepi...to moram probati!
I sada TA DA...bacite jedan zavidni pogled na ovu ljepotu kojom me je darivala Jasna! Hvala joj puno!
Zar nije predivno?
               I za danas bi bilo dosta, tuširanje i spavanac, rano ustajem i opet ću izgledati ko zombi :)))
Objavi komentar