subota, 19. veljače 2011.

Glasajte!!!

Lijep pozdrav svim mojim vjernim čitateljima bloga!
Na početku želim zahvaliti Tei i njenom blogu "Chic blog boutique" u kojem nam svojim savjetima i primjerima pomaže kako da uljepšamo svoj blog, pa sam i ja krenula u avanturu "klikom na sliku dolazimo na sve postove u željenoj kategoriji". Bilo je vrlo jednostavno kad sam napokon shvatila, a to je ipak malo potrajalo, no bitno je da sam uspjela! Probajte i vi kod Teice pronaći nešto za svoj blog i poigrati se sa html-om!
Nadalje, želim se zahvaliti blogu Crafts.bloger na nepresušnom izvoru ideja, savjeta i tutorijala!
Zahvaljujem se Goginom kutku (od koje sam u jednom giveaway osvojila cvjetni broš) gdje sam dobila inspiraciju da počnem paliti ružice, a ona ih radi fantastično!
Sada skrenite pogled u desnu bočnu traku i vidjet ćete jednu anketu pod nazivom "Što biste željeli osvojiti u mom giveaway" i glasajte (moguće je više od jednog odabira). Glasanje traje do 26.2.2001.g. u ponoć i nakon što vidim rezultate, sukladno tome ću za vas pripremiti svoj giveaway!
Glasajte!!!!
No, osim igranja s html-om, sličicama i malim korekcijama na blogu, radila sam i nešto konkretnije, pa pogledajte i to, možda će baš to biti u mom budućem giveaway-u :)))
Malo etno srce!
Etno torbica u kakvima su nekad držali češljeve za kosu i sl.!
I to je sve! Puse svima!
Objavi komentar