subota, 19. veljače 2011.

Glasajte!!!

Lijep pozdrav svim mojim vjernim čitateljima bloga!
Na početku želim zahvaliti Tei i njenom blogu "Chic blog boutique" u kojem nam svojim savjetima i primjerima pomaže kako da uljepšamo svoj blog, pa sam i ja krenula u avanturu "klikom na sliku dolazimo na sve postove u željenoj kategoriji". Bilo je vrlo jednostavno kad sam napokon shvatila, a to je ipak malo potrajalo, no bitno je da sam uspjela! Probajte i vi kod Teice pronaći nešto za svoj blog i poigrati se sa html-om!
Nadalje, želim se zahvaliti blogu Crafts.bloger na nepresušnom izvoru ideja, savjeta i tutorijala!
Zahvaljujem se Goginom kutku (od koje sam u jednom giveaway osvojila cvjetni broš) gdje sam dobila inspiraciju da počnem paliti ružice, a ona ih radi fantastično!
Sada skrenite pogled u desnu bočnu traku i vidjet ćete jednu anketu pod nazivom "Što biste željeli osvojiti u mom giveaway" i glasajte (moguće je više od jednog odabira). Glasanje traje do 26.2.2001.g. u ponoć i nakon što vidim rezultate, sukladno tome ću za vas pripremiti svoj giveaway!
Glasajte!!!!
No, osim igranja s html-om, sličicama i malim korekcijama na blogu, radila sam i nešto konkretnije, pa pogledajte i to, možda će baš to biti u mom budućem giveaway-u :)))
Malo etno srce!
Etno torbica u kakvima su nekad držali češljeve za kosu i sl.!
I to je sve! Puse svima!

Broj komentara: 26:

Marina kaže...

ovo etno srce je prekrasno, pa sam za njega svoj glas dala ;-))

Anonimno kaže...

I meni se sviđa etno srce, prekrasno je, glasala sam!
Pusa i ugodan vikend.

Biljana kaže...

Ne mogu se odluciti i torbica i srce vuku na davna prosla vremena, a ja jednostavno obozavam takve radove.Draga za etno srce sam ti rekla, trebas ga brendirati:-)
Pusa

Good Ghost kaže...

ooo, koliko toga, moram polako sve proučit...he he pa onda u akciju
Srca su ti slatka (hm, jel' to prava riječ?) nema veze
P.S.
Onaj leptirić još uvijek čeka tebe
pusa

Tatjana kaže...

I ja bih se s tobom igrala,naravno samo ako je ovako lijepo.Ako ne misliš tako,onda ću se igrati s nekom drugom,a ti mi nećeš biti najbolja prijateljica.Puj pečat,crvena boja više vrijedi!

bensedin art kaže...

I ja sam glasala za etno srce:)!

Sandra Z kaže...

Ode moj glas za etno srce ! definitivno bi tako nešto željela vidjeti uživo, i čuvati kod sebe.
Pusa :))

Anonimno kaže...

Ma ja glasam za kutijicu...jer sam luda za njima!!!!

Mare kaže...

glasala!!......odmah po objavljivanju posta:))....
a onda me pekla savjest da nisam ostavila komentar:)).....
pusek:))...

Anonimno kaže...

srce mi je predivno. .a nije ni torbica loša.

kiselbri kaže...

Muy bonito este trabajo. Saludos desde España.

zrinkabk kaže...

Novi look je super! Glasala sam za etno srce i heklani cvjetić. Puse

Nena3110 kaže...

Odlično si uredila blog!
A radovi su savršeni.
Želim ti uspešan giveaway, sa dosta učesnika, no, mislim da ja neću učestvovati, ali želim sreću svima.
LJubim te i divim se!

eda kaže...

Ja uvijek iskreno hvalim sve tvoje radove (posebno sam slaba na tvoje crijepove), ali u ovom izboru koji si nam predstavila,, definitivno sam za srca...
Toliko su prepoznatljiva, tvoja, odišu daškom romantike, prošlosti, ma predivna su:))

Ika Verunica kaže...

Radovi su ti prekrasni sve do jednog a ja glasam za kutijicu.
Pozdrav.

Unknown kaže...

Srce mi je VRH...tako me potseca na vreme kad sam bila dete...pozz

Jasminka kaže...

Više te ne mogu sustići pa sad sve. Crijepovi su krasni, motiv izgleda tako starinski. Za ružice ne znam koja je ljepša.Srce jednostavno odiše tobom i Podravinom. Glasala sam broš. Budi vrijedna i dalje. Pozdrav, Jasminka.

arba kaže...

I ja sam glasala za tvoje etno srce, ljepša doista nisam vidjela. To je tvoj brend.
Pusa

VolimBoje kaže...

Prekrasna srčeka! I puno ti hvala za link na Tein blog o uređenju blogova, mnogo će mi pomoći!

Good Ghost kaže...

Sanjić imaš nagradu na mom blogu, molim te da je preuzmeš
pusa

Maite - vitoma kaže...

Hay algo que no sepas hacer? te ha quedado muy bonito.
Bss.

Majto kaže...

Ma svaka čast svima i svi mi želimo osvojiti giveaway... ali ovo etno srčeko... MORA BITI MOJE! Em je etno, em je čipkasto, em je crveno :-))) A tko to voli više od mene, ha, ha?

Good Ghost kaže...

Draga moja Sanjica hvala na lijepim željama. Ipak nije 18.-ti he he
Još jenput pa jooooooš malo
pusa

Villa-loredana kaže...

Pozdrav. Loredana

Villa-loredana kaže...

Malo etno srce. Pozdrav. Loredana

Tina kaže...

predivni radovi