srijeda, 3. studenoga 2010.

News

Dani koji su iza nas nisu mi bili baš najbolji poticaj za bilo što raditi, ali krenula sam i radovi su "u izradi"!
U ovom postu želim vam samo skrenuti pažnju na neke web stranice koje bi vas mogle zanimati i još poneku vijest. 
Počela bih sa novootvorenom hobby trgovinom u Koprivnici "Mini art" čije otvaranje me razveselilo, jer sada imam pri ruci sve što mi zatreba. Vlasnica Branka je iznimno ljubazna i susretljiva, sve zna, sve hoće objasniti i pokazati, a i sama izrađuje prekrasne stvari raznim tehnikama. Njen suprug osim što slika (neka mi oprosti, zaboravila sam kojim tehnikama slika i dal je u pitanju akademski slikar), radi, odnosno izrađuje drvene kutijice, srca, okvire i sl. za naše decoupage radove! Robu za svoj mini art dućan nabavljaju iz Lumosa i Perlice po istim cijenama! Bravo!!!
Nastavljam sa jednom temom koja se prilično zahuktala na Izzynom blogu, a radi se o Web shopu Stvaraonice! Za svaku pohvalu je kad neka web stranica otvori mogućnost svojim korisnicima da predstave svoje radove i pokušaju nešto ponuditi na prodaju! Jedino mi cijena po oglasu od 10 kn nekako nije primjerena, jer smatram da bi ta cijena trebala biti određena u postotku od cijene proizvoda, jer nije isto prodati proizvod vrijednosti npr. 200 kn pa za oglas odvojite 10 ili ponudite nešto u vrijednosti 50 kn i isto odvojite 10!  Meni osobno tu baš i nema logike! Osim toga, još po svakom idućem predmetu morate odvojiti  po 2 kn. Mislim da je to odlično za one koji u svojoj ponudi imaju malo skuplje proizvode! Razuvjerite me slobodno ukoliko mislite suprotno!
Jedna druga web stranica, za koju ne znam dal ste čuli, a radi se o Kutijici, ima isto tako mogućnost da oglasite svoj proizvod potpuno besplatno! Osim toga, ta stranica je odlična i na njoj možete naći kreativne savjete i ideje, forum i još više, a sve je vrlo pregledno i jasno! Što mislite o "kutijici.net"?
Na kraju, želim podijeliti s vama jednu odličnu web-stranicu koja je postala moj apsolutni favorit, a radi se o forum-stranici Moj decoupage! Prekrasna stranica za hobiste koji se vole družiti - svakako preporučam!
Nadam se da vas nisam izmorila ovim postom, 
vaša....
Objavi komentar