nedjelja, 19. rujna 2010.

Moje "fabric rose"!

Nakon što sam vidjela vidjela na blogu Duhbe  tutorijal kako napraviti famozne "fabric rose" stalno su mi se te divne ružice motale po glavi, već sam ih i sanjala, hehe, ali nikako da otvorim svoju šivaću mašinu, jer ne volim šivati (samo dok moram), ali trebao mi je i adekvatan materijal i tako sam krenula mahnito tražiti po ormarima gdje su kakvi komadići svile ili sličnih materijala (oprostite mi ali u vrste materijala se stvarno ne razumijem), uglavnom znala sam kakav materijal mi treba, ali ništa, pa sam onda žrtvovala neki stari šos u koji definitivno nikad više neću ući koji je sličan satenu, a ispod je i bijela podstava, eto jedno i drugo mi je dobro poslužilo i još jedna stara marama plave boje i mogla sam početi sa svojim eksperimentom. Upute vam neću ponavljati, jer sve možete detaljno vidjeti na blogu Duhbe, a osim toga predivne cvjetiće možete pogledati i na blogovima MareLenka i Izzy!
Najzanimljiviji dio mi je bio paljenje rubova na svijeći, a bijela podstava kad sam je spalila sa svijećom dobila je tako jedan dobar štih da sam zamislite jedva čekala sjesti za mašinu nakon duuugooo vremena.
Dakle, predstavljam vam  "fabric rose" u mojoj izvedbi!

Blue dreams!


Romance!

Veil past!

Red lady!


Cloudy eye"


Ispričavam se na tome što nisu baš kvalitetne slike, ali nije bilo doma moje osobne fotografkinje, pa sam se sama snalazila, a to meni baš i ne polazi za rukom.
 Na kraju posta, zamolila bi ukoliko netko zna, na koji način se s donje strane završi cvijet, mislim, šta se stavlja ispod i kako, jer na ovim svojim cvjetićima mogu samo provući zihericu ali to nije to
  
Hvala!

Broj komentara: 12:

kaća kaže...

divne su ti ruzice,predivne!!!!viđala sam po tutorialima nacin izrade,a ispod je ljepljeno nesto poput filca,izrezano u krug..vec ce ti nase majstorice dat savjet iz prve ruke:))..pusaaaa!!!

kaća kaže...

zaboravih rec da je kroz taj krug provucena ziherica:)

Mare kaže...

i tebe su ulovile!!!!....ma te ruže i ini cvijetovi su tako zarazni za raditi:))))....
ako je za broš,dole zašiješ komadić okruglog filca i zašiješ zihericu....ili kopču za broš iz hobby dućana......

mihaela kaže...

svi cvjetići su preeeekrasni :)))))

Unknown kaže...

ma preslatko je! fakat su ko bombončići!

Biljana kaže...

Sve su ti ruzice preslatke, isplatilo se zrtvovati i sos:)
Pusa

Fantastic hobby kaže...

Imaš nagradicu na mom blogu http://fantastic-hobby.blogspot.com/
Čestitam!

Izzy kaže...

Vidim da je ružomanija uzela maha! Baš mi je drago i super mi je to što su svačije posebne i drugačije na svoj način! Jako mi se dopao Cloudy eye jer su boje totalno otkačene!
Curke su u pravu, na poleđinu broša ide krugić od filca i kopča za broš iz hobby dućana - i nema šivanja već hot glue gun odradi posao majstorski i bez nereda! :)

Sanja kaže...

Hvala svima na vašim komentarima, a još više vam hvala što ste me posavjetovale, pa sad mogu završiti svoje ružice i s donje strane :)))
Puse svima

Tina kaže...

ružice su krasne,bravo! u zadnje vrijeme i ja sve više razmišljam da napravim koju ružu (:

lindolina kaže...

Ma te ružice su zarazne da to nije normalno. Za svoju malu nećakinju sam napravila 2 mini ružice tako da joj mama može ponekad na jaketicu (može i na majici, košuljicu, ali nekako te ružice više vidim na jaketice, pogotovo jeans )stavit kao broš. Da sam imala još materijala doma sigurno bih još toga napravila. Vidim da su ti već napisali što ide na poleđini broša. Tako sam i ja stavila; odrezala filc u obliku kruga, stavila kopčicu (ili šigurecu kako neki kažu) koju sam kupila u dućanu di se prodaju igle, konci, vune...

Miki kaže...

Jako lepe ruze.Rado posecujem vas blog,jer ima puno toga za nauciti.