subota, 24. srpnja 2010.

Cvijeće poslije kiše

Danas je padala kiša (konačno) i nakon što je prestalo lijevati moja kćer Mihaela je uzela fotić u ruke i napravila fenomenalne fotografije mog cvijeća, pa evo nekoliko da ih podijelim s vama.
Kapljice kiše na cvijeću su kao biseri :)))



Nadam se da ste uživali u ovim fotografijama!

Broj komentara: 12:

Jasminka kaže...

Ah, cvijeće... Zavidim ti na tvom užitku u takvoj ljepoti. Meni ne propadne jedino cvijeće koje naslikam. Pozdrav iz Osijeka.

Anonimno kaže...

Odlične fotografije, bravoo!

mihaela kaže...

:))))

Biljana kaže...

Bravo Mihaela, prekrasne fotografije i naravno cvijece:)))

mihaela kaže...

hvala :)))

Sanja kaže...

Iako se moja Mihaela, koja je zaslužna za ove prelijepe fotografije, zahvalila, ne mogu, a da se i ja ne zahvalim, kako njoj, tako i vama, drage moje na vašim komentarima...
Pusa Jasminki, Zondri i Biljani i velika pusa Mihaeli <3

Sandra kaže...

Qué hermosas flores!!!
Buenísimas las fotos!
Besos,
Sandra

Tina kaže...

prekrasno cvijeće,fotografije su vrhunske! bravo mihaela!

mihaela kaže...

hvala svima na pohvalama, puno mi to znači :)

Unknown kaže...

super su slike mihaela, kaj reći... očekujemo svi nastavak s nestrpljenjem!

Sanja kaže...

Ei, hvala Toni na komentaru...da, tek je počela, a već su nastale tako dobre fotografije!

mihaela kaže...

hvala Toni na komentaru, uskoro nastavak :)