nedjelja, 20. lipnja 2010.

Priključila sam se novom izazovu - HC - 30 MIN. CHALLENGE! - objavljenom na stranicama 
hobbychic

sa slijedećim zadatakom:
PROJEKT U 30 MINUTA

... napraviti uporabni ili ukrasni predmet, izrađen u bilo kojoj tehnici, ali u vremenu ne duljem od 30 minuta!.
Svi vi koji želite, možete glasati za moj rad i to putem gumbića za glasanje (postavljenom na desnoj alatnoj traci i ovdje niže) - veza na Hobbychic.
Glasajte i...

 








Hello, everyone!
I joined a new challenge - HC -30 MIN. CHALLENGE! - published on hobbychic.
with following task:
30 MINUTES PROJECT
... produce an usefull or decorative item, made in any technique, but not using more than 30 minutes of time producing it.
You can vote for my work using the "voting button" (placed on the right side). Connection to Hobbychic
Your votes will make me happy!

Moj uradak je iz posta "Puževe kućice"
Za ukrašavanje puževih kućica potrebno je manje od 30 minuta!
Očišćenu puževu kućicu pobojala sam akrilnom bojom i ukrasila salvetom u dekupaž tehnici ili jednostavno ukrasila gliterom. I to je to!




3 komentara:

Biljana kaže...

Originalno, mastovito, izgleda odlicnoooo!!!
Bravo Sanja!!!

bensedin art kaže...

Pužići su divni, bravo za ideju:)!

Sanja kaže...

Hvala vam od srca na komplimentima!
(Moram reći da button za glasanje nije radio ali sad radi)