nedjelja, 30. svibnja 2010.

Zeleno-plave kombinacije


Već sam naslov posta govori  što možete očekivati - "zeleno-plave kombinacije"
naravno, u decoupage tehnici, pa pogledajte!

Biber-crijep



Limena kanta
(koja je bila stara i odbačena, a u nju je nekad teklo toplo mlijeko iz vremena kad su se kravice muzle ručno)
...sada će biti moj ukras i vjerojatno će u njoj stajati cvijeće!






Slatke guske na keramičkoj pločici

Ostale radove mojeg zeleno-plavog nadahnuća možete pogledati u picasa web albumu na:

Broj komentara: 9:

mihaela kaže...

draga mama, radovi su prekrasni, osobito crijep :) samo tako nastavi

Maite - vitoma kaže...

Preciosos todos tus trabajos.
Un abrazo.

Anonimno kaže...

Jako lijepi radovi, vi ste otkriće!
Sve mi se sviđa, blog radovi...
Odmah sam se prijavila kao vaš Google prijatelj i od danas vas vijerno partim:)
Navratite i vi na moj blog, naći ćete nešto lijepo za sebe.
Veliki pozdrav!

Tanema kaže...

jako lijepi radovi! kanta mi se osobito svidjela!

Sanja kaže...

Hvala vam drage moje kreativke i umjetnice <3

Mare kaže...

drago mi je da sam otkrila još jednu tetu-salvetu......imaš lijepe radove.....pusa....

Biljana kaže...

Draga Sanja, drago mi je da smo se medjusobno otkrile, dijelimo istu strast prema decoupagu, decoupage radovi su ti prekrasni, a tek tvoj vez i hekleraj....wow!svaka cast na svestranosti, bravo:)))))

Sanja kaže...

Vaši komentari drage moje me stvarno usrećuju i zato ne smijem stati, moram dalje raditi...hvala puno Mare i Biljana!

Marta kaže...

Preciosos trabajos.
Besitos desde España