subota, 8. svibnja 2010.

Svega pomalo u decoupageu!

U početku bijaše slasni pekmez u kantici, a sada je lijepi sukulent u teglici.
Postupak: kantica je obojana crvenom akrilnom bojom, pa je slijedilo sušenje, zatim je slijedio krakle lak (nanošenje kistom lijevo-desno), pa opet sušenje i na kraju bijela akrilna boja (lijevo-desno)-sušenje i šećer na kraju - prelijepi motivi sa salvete nanijeti lak-ljepilom za decoupage.
Rezultat=moje vlastito zadovoljstvo učinjenim!


Salvetna tehnika na biber-crijepu: crna boja, krakl, bijela boja, motivi uzeti sa više salveta i složeni u jednu lijepu sliku. Na biber crijepu je jako zanimljivo raditi, jer je posebnog oblika koji daje mašti na volju.


Salvetna tehnika na staklu...eh to mi je izazov, svašta sam već isprobala, pa evo nekih rezultata.
Čaša i široka vaza su slikane bojama za staklo,
a na visokoj vazi je salveta s time da sam rubove motiva prešla konturom za staklo.


Obična, neugledna drvena kutijica ukrašena salvetnom tehnikom, postala je posebna i lijepa.
Postupak: Prvo sam je obojala naranđastom akrilnom bojom, pa krakle lak, pa bijela boja i razni motivi salveta. Na kraju sam je zaštitila lakom za čamce.
Dobro će mi doći da spremim nakit.

Kutijica od kreme na lice koju sam obojala žutom bojom, a poklopac je ostao bijeli, okolo sam stavila motive malih cvjetića, a na poklopac jedan veći cvijet (pomoću lak-ljepila za decoupage).
Drago mi je da nije završila u kanti za smeće!


Eh, a ovo su limenke od pseće hrane, dosta su visoke i nikako da smislim koja će im biti namjena,
pa možda neka čitateljica ili čitatelj ovog bloga ima neku ideju.  

Za danas bi to bilo sve od mene...nove ideje imam, ali vremena sve manje! 

4 komentara:

Tanema kaže...

puno recikliranih stvari, to mi je nekako poseban užitak vidjeti! prekrasno! a limenke, hm... koristim ih za olovke, kistove, pričvšćene na zidu za kape, rukavice ili neke sitnice koje volim da su mi nadohvat vrata...

Anonimno kaže...

Interesanzne stvari si napravila reciklirajuči. .a što se tiče limenki ideju ti je dala već Tanema, a ja ću dodati još možda kao tegle za cvijeće. .

mihaela kaže...

draga mama svi radovi su prekrasni, neznam koji mi je lijepši :)) VT

kiselbri kaže...

Holla amiga, gracias por tu visita.Me tienes de seguidora para seguir admirando tus trabajos.
saludos