petak, 23. travnja 2010.

salvetna tehnika na biber-crijepu




Ako koga slučajno zanima evo mog opisa rada na biber crijepu:
Prvo sam nanijela smeđu akrilu boju koja se osušila, zatim krakle lak potezima kista lijevo-desno, slijedilo je naravno sušenje, nakon toga bijela akrilna boja. Motiv ove predivne ptičice na grani sam izrezala iz salvete, kao i bršljan, pa sam na osušenu bijelu boju nanijela malo lak-ljepila i položila motive koje sam onda od sredine prema rubovima opet prelazila lak-ljepilom. Kao završni premaz slijedio je ovaj put lak za čamce kako bi moja umjetnina bila zaštićena. I to je to! Sad čeka svoje mjesto na nekom zidu...i moram napomenuti da je moj suprug Željko izdubio rupe na crijepu kako bi se moglo objesiti na zid.


Maćuhice, malo ljubičica....tehnika ista.
Ispod crijepa izvezeni stolnjak (djevojčice beru cvijeće, šteta da se ne vidi cijeli...
bit će nekom drugom prilikom.

Nema komentara: