srijeda, 22. listopada 2014.

U susret Martinju!

Sveti Martin se štuje kao zaštitnik vinara i vinogradara, ali i kao zagovornik protiv alkoholizma.
Martinje ili blagdan svetog Martina u mnogim krajevima "Lijepe naše" tradicionalno prolazi u znaku pučkih obreda i veselica, krštenja mladog vina u 'biskupskoj odori' i pečenih guski.
Kako ja ne prakticiram ništa od navedenog počela sam oslikavati crijepove i boce s motivima grožđa i vina kako bi i ja doprinjela Martinju.


I za kraj male boce!

Toliko od mene!
Do idućeg posta svima koji me čitaju lijep pozdrav!
mah mah

Broj komentara: 5:

Martina kaže...

Prekrasni su ti radovi.
lp, Martina

Nena3110 kaže...

Ovo su savršeni radovi, kako samo ti umeš.
Radujem se svakom tvom postu i svakom novom radu.

Romana kaže...

Slažem se: ne pijem alkohol zbog medicinskih razloga i naučila sam da se može puno toga i popiti i raditi, a da nije alkohol prisutan. Također uvijek imam težnju biti dio nečega, međutim tebi to ide predobro. ;)

Manuela kaže...

Olá

Bonito trabalho, gostei.

Manuela

Nena3110 kaže...

Nedostaješ!
Nadam se da si dobro ♥