nedjelja, 12. prosinca 2010.

Božićni ukrasi!

U prošlom postu sam vam pokazala i objasnila kako sam radila kuglice od suhih plodova jeseni uz pomoć malo mašte, a sada vam donosim još malo ideja na istu temu!
Ovo je jedna cvjetna kuglica od stiropora!

Kuglica do stiropora koju sam ukrasila tehnikom decoupage i stavila je u kuglicu od bakrene žice (uživo izgleda puno bolje)!

Kuglica od češera, suhog cvijeća, posipano makom!

Kuglica od špage (malo deblje i čupave), napravila sam je gusto i posprejala bakrenim sprejem!

Kuglica od tanke špage!

Kuglica od čupave špage!

 Kuglice od špage koje sam dodatno ukrasila šljokastim ljepilom u boji!


Zvijezdice od drvenih štapića i kapica žireva!



Borić od češera na drvenoj podlozi!
Uh što volim paučinu!!! 
(ostavit ću paučinu i u kući neka visi...hehe)


Nadam se da vam se svidio neki od mojih kreativnih radova :)))
Lijep vam pozdrav i do čitanja...

Broj komentara: 18:

bensedin art kaže...

Napravila si divne dekoracije, mnogo mi se dopadaju!

tulipa kaže...

HELLO
Beautiful post!!!
Nice decoration.
A lot of snow.

I'm inviting you to see more of my posts about Zagreb.
My blog
"momentos-perfeitos.blogspot.com"
Hope you like it.
Best regards.
Tulipa

kiselbri kaže...

Preciosos trabajos! felicitaciones amiga.

Pipi kaže...

Sta neki, svi su predivni i pre,pre..kreativno izgledaju. Bravo Sanja...kisss

Jasminka kaže...

Ponovit ću se , al šta mogu. Ja u prirodi vidim ostatak žira i običan češer, a ti vidiš zvijezdice i ukrase za bor. Bravo. Kad dođem u Podravinu, ti i ja ćemo popiti kavu, A Mihaela će mi održati kratki tečaj fotografije. Fotografije su predivne. Ma, sva je na mamu. Cijeloj obitelji pozdrave iz slavonije šalje Jasminka.

danijela2202 kaže...

ah...svi su ti radovi divni...kreativni.ja nikako da se uhvatim posla...sva sam u čitanju,kad me primi ...primi me...

eda kaže...

Draga moja vrijedna Sanja, meni su ovi tvoji radovi predivni, jednostavni, prirodni i jako, jako osobni...
Nisam stigla komentirati ni prethodni post a ti si već objavila novi... one kugle na balonu su ti izvrsne, ja sam tako radila sjenila za lampu za jedan natječaj i bila su pun pogodak; u ovom moru plastičnih i umjetnih ukrasa koji nas preplavljuju sa svih strana, tvoji su radovi pravo osvježenje.. pozdravljam povratak prirodi i prirodnome, divota!!

rockgranny kaže...

Meni se najviše sviđaju pahuljice od grančica i žireka; super

Tincha kaže...

prekrasni ukrasi. Najviše mi se sviđaju kuglice od špage.

Tatjana kaže...

Ovi su ukrasi toliko posebni i lijepi,i da mogu proći kroz ekran i teleportirati se u tvoj kutak,ostala bi bez ovih špagolikih kugli i štapolikih žireva.Svih!

kaća kaže...

gledam i divim se!!!!koliko originalnih ideja imas,svaka ti cast!!!pusaaaa!!!

Lenka kaže...

Ukrasi su su predivni, jako maštoviti :)))

Maite - vitoma kaže...

Un post divino, me ha gustado todo.
Bss.

Andreja kaže...

Svi ukrasi su prekrasni i svaki posebno je svoja zgodba.

Biljana kaže...

UUUUUU kako dobro izgleda paucina, ukrasi su ti prirodni, mastoviti, jednostavno fantasticni:)
Imat ces bor sa najljepsim ukrasima, bravo:)
Pusa

Anonimno kaže...

Ma ne znam kako sam propustila ovaj tvoj post, oduševljena sam radovima, bravo!!!
Pusa.

Sanja kaže...

Hvala vam na komentarima koji me uvijek razvesele :)))

Mare kaže...

ova zvijezda mi je predivna:))).....i borić s češerima izgleda preslatko:)).....
kako to da si radila paučinu?.....da si ga dala meni garant bi za neko vrijeme na njemu bila prava pravcata paučina:)))).....