nedjelja, 18. prosinca 2011.

Pokloni i čestitka!

Prije nego se posvetim onim poslovima koje "tako volim" poput čišćenja i pečenja kolača, moram dovršiti izradu poklona i moram priznati da sam ubacila u petu brzinu, jer mi uvijek još padne na pamet netko koga bih mogla razveseliti hand made sitnicom...i strašno me ljuti kad vidim na našim tv-ekranima kako nas stalno potiču na kupnju skupocjenih božićnih darova, umjesto da nas potiču u smislu "jeste li izradili poklon za svoje najmilije", "jeste li pokušali od papira izraditi zvjezdice i razveseliti svoju prijateljicu", "donosimo vam prilog kako sami možete izraditi unikatan božićni poklon", "poklonite kolačiće u obliku srca koje ćete sami ispeći" i tsl., zar to ne bi bilo lijepo? Što vi mislite o tome?
Uglavnom, do sada ste imali priliku vidjeti da izrađujem raznovrsne ukrase a neki od njih su bili namijenjeni za darivanje, a znate i to da sam tražila šeme anđela i dobila sam ih zahvaljujući Mare i Miki...hvala vam! Eh, nagledala sam se šema, oči su mi ispale, nagledala sam se i lijepih anđela u svim mogućim varijantama, ali moram priznati da je to prilično pipkav posao i nije mi baš išlo kako sam očekivala! No, na kraju sam ipak dovršila dva anđela (jedan ću vam pokazati sada, a drugi još nisam uštirkala, pa ću vam ga pokazati drugom prilikom) i jedan zvončić! Kako vam se čini?
Osim toga, napravila sam aranžman od pahuljica u kantici od marmelade koju sam obojala, stavila na nju čipku koju sam posprejala srebrnim akrilnim sprejem, unutra sam stavila jedan veći stiropor, a ostatke sam narezala na kockice da odozgora glume komadiće leda (taj dio nije poslikan, ali znate kako to izgleda), zatim sam uzela drvene štapiće koje sam obukla u krep papir, a odozgora sam zalijepila pahuljicu koju sam izrezala od papira i tako je nastao ovaj božićni aranžman koji će također nekog razveseliti!
I sad se vraćam na početak posta i postavljam si pitanje da li zaista trebamo kupovati poklone u trgovinama da bi nekog razveselili!?
I na kraju, jedna lijepa blog Božićna čestitka koja me uistinu razveselila!
BLOG BOŽIĆNU ČESTITKU dobila sam od Nives sa bloga "nivescolicradovi.blogspot.com" i na tome joj puno hvala, a kako bi se širenje Božićnog duha proširilo po svim blogovima i poslalo pozitivne misli sreće, veselja i blagostanja, potrebno je podijeliti ovu čestitiku na blogova i uz to napisati svoju božićnu želju!

Moja božićna želja: neka mi svi prsti budu na broju kako bih i dalje mogla blogati i družiti se s vama, neka mi uvijek u glavi budu sve ovce na broju, neka me zdravlje služi da mogu i dalje raditi, neka bude više sretnih dana i neka u našim domovima vlada razmijevanje, tolerancija i ljubav.....uuuups ima ih više od jedne :)))
Božićnu čestitku širenja Božićnog duha i pozitivnih misli, proslijeđujem ovim blogericama:
Mare, Eda, BiljanaGoge, Sonaj....eto, taman sam se ufurala a već vas je pet na mom popisu, ali znate da ste u mislila sve tu :)))
Puse svima!

Broj komentara: 12:

Romana kaže...

Potpuno se slažem s tobom, nema toga u dnevniku, tu i tamo se može čuti/vidjeti da se mogu kupiti ručni radovi, ali ni to još uvijek nije to.. Uglavnom.. Sve najbolje i tebi, a onaj posao koji ne voliš baš tako, ja ću dočekati spremno i sa smješkom na licu i dok ću nešto čistiti/ribati, vrtit ću guzom u ritmu najdražih mi pjesama.. :)

eda kaže...

Hm, ove želje bi dobrodošle svakoj od nas, počevši od prstiju pa do ovčica:))
Hvala ti na nagradici draga moja vrijedna prijateljice... opet si napravila prekrasne, predivne sitnice koje baš plijene svojom ljepotom..
A što se tiče kupovine poklona... ja zbilja spadam u skupinu onih koji 90 posto poklona uglavnom izrađuju... ali, priznajem, to se odnosi na prijateljice i općenito žene, za njih uglavnom imam ideju što pokloniti. Ali što pokloniti sinu od 12 godina, nećacima, e to mi je već problem i onda podlegnem onom potrošačkom mentalitetu i najčešće kupim neku sitnicu:)

Sandra Z kaže...

Ma zašto kupovati skupo, kad u ovoj našoj šarenoj blogosferi možeš pronaći toliko predivnih radova, ako nisi od onih da se sami upuste u izradu ... A niti ideja ne manjka.
Divne si ukrase i ovaj put napravila.
Lijep pozdrav :))

Sani kaže...

Bravo, izgleda da si prepisivala izravno iz moje glave! :) Ljuti me prvo ta komercijalizacija blagdana, stvaranje ozračja: skupo je dobro, skuplje još bolje; poticanje ljudi na beskorisno trošenje u sred krize,a posebno stvaranje nerealnih očekivanja i želja klincima pomoću različitih reklama i sl. Uhhhh!!!

Miki kaže...

Lepi radovi.
Na youtubu sam videla da jedna žena štirka andjela tako što ga stavi na flašu koja ima sličan oblik.
A može se uštedeti neka kinta izradjujući nešto unikatno(a uz to je i ručni rad koji je ove godine in),samo da imamo dovoljno vremena,jer inspiracije uvek ima.

Anonimno kaže...

Draga moja, predivne su ti Božićne želje, i dijelim ih s tobom. Radovi su kao i uvijek, puni ljubavi. Anđeo mi se strašno sviđa iako vjerujem da je pipkav, ali isplati se. To je nešto što će ostati vječno. Drago mi je da se ponovno družimo, baš se veselim!!! Svi ste mi falili!!!!

Mare kaže...

znala sam ja da ćeš ti savladati sve te komplicirane anđele:)).....i da je za tebe kad se uifuraš sve pis of kejk:))....
i anđeo i zvončić su odlični!!....
a druga tema navodi na razmišljanje.....vjerujem da se neki neće složiti samnom ali mene prije svage nervira to ozračje da se za božić MORA nešto pokloniti!.....a onda ljudi pod "presingom" kupuju ili izrađuju tek toliko da nešto poklone....
uostalom budimo iskreni i priznajmo da smo puno puta dobile poklone s kojima ne znamo šta bi,koji često nemaju veze s našim ukusom i koji na kraju završe u nekom ormaru ili u kanti....
zato ja ove godine za sve imam samo dobre želje a dragim ljudima ću poklanjati cijele godine,onda kad ja osjetim potrebu i želju da nekoga razveselim:))....
hvala ti i na nagradi ( bila bi mi još draža da piše "sretan božić")...

Sanja kaže...

I dok Rea vrti guzom, Eda smišlja čime će razveseliti svog 12-godišnjaka (slažem se, nije lako), Sandra uživa u šarenoj blogosferi prepunoj hand made izrade, od Daleko na istoku sam teleportirala njene misli, Andrei smo svi falili a i ona nama, a Mare se raspisala o onom što nam je svima svakim danom sve jasnije ali ne želimo to priznati i ona bi "sretan božić"...pa i ja, ali takva je čestitka :)))))

Kristina Uvodić kaže...

I inače volim kukičane ukrase u trodimenzionalnim i bijelim izdanjima, a ovi tvoji su mi predivni. Tople i sretne blagdane ti želim!

Nely kaže...

Prekrasne sitnice si izradila i svaki puta se iznova divim tebi i tvojim vještinama extra kreativke,a sve ove želje koje si si zamislila svim srcem ti želim da budu ostvarive..sve najljepše!

Beba Still kaže...

I zvončić i andjeo su prelepi i uvek su bolji izbor za poklon jer su radjeni s ljubavlju .....

Biljana kaže...

Hvala draga na bozicnoj cestitki:-)
Anđeo i zvono su ocaravajuci, nista ne moze zamjeniti ovako, sa stilom, rucno izrađen nakit na boru:-))