ponedjeljak, 12. prosinca 2011.

Giveaway!

Vrijeme je darivanja i poželjela sam razveseliti svoje vjerne čitatelje!
Sudjelovati mogu sljedbenici ovog bloga koji trebaju ostaviti komentar u kojem će navesti svoju božićnu želju!
Ukoliko želite (nije neophodno) možete staviti jednu od priloženih sličica giveaway-a i link do mog bloga!
Hvala što ste ostavile komentare na post "kuglice za bor" i uključile se u moju anketu kojom ste mi pomogle odlučiti koja će kuglica ići u giveaway i kao što možete provjeriti, uvjerljivo je pobijedila red&green!
Giveaway traje do 16.12. kada ću objaviti dvije sretne dobitnice! Sretno svima :))))

1. NAGRADA
- višenamjenski mini jastučić, prednji dio sam heklala, a potom sašila jastučić, 
s prednje strane je otvor u koji se mogu pospremiti neke sitnice -

2. NAGRADA
- kuglica od tkanine crveno-zelena i borić, dekorativni ukrasi za vaš dom -

23 komentara:

Good Ghost kaže...

joooj!!!! još nagradica, bravo, sad se ne mogu odlućiti...joooooj ili jastuk ili kuglica-e....
A ipak kuglice koje imam gdje objesiti s vanjske strane, dok mi je za jastuk malo problem radi mojih peseka...jeeeee
kuglice su moje prosim lijepo svi stanite u red... he he (iza mene, naravno)
Igrajmo se!!!!
puse

Svjetlana kaže...

Meni je kuglica definitivno naj....
Ma nije važno dobiti, važno je sudjelovati i igrati se :)
(ali svejdno bih ju voljela na svom boru )
Pusa i pozdrav svima, a pogotovo dobroj domaćici !!!

Pipi kaže...

Moja bozicna zelja je da se sto vise ljudi u svetu pretvori u pozitivne duse, pune ljubavi, kontakt svih srca iz zrca u srcu, sa srcem. Moja zelja je posebnog karaktera i pouzdano znam i duboko verujem da mi je Deda Mraz ispunjava, jer Deda Mraz i ja, imamo posebnu komunikaciju..... ima jedna tanka nit koja mnogo vredi i stvara cuda... Hvala ti sto postojis.
Zelim ti lepe praznike, puno osmeha, radosti, naravno i novca...sve u sreci veselog srca.
I naravno tvoji pokloni su prekrasni, bas kao i ti.. Hvala ti.
Pipi

Pipi kaže...

hhaah..nije zrce... vec srce..razumete vec..hehheheh

Sandra Z kaže...

Imam jednu jedinu božićnu želju, da moja obitelj i dalje bude zdrava i vesela. Ništa mi drugo nije potrebno.
A rado se priključujem tvojem darivanju. Hm, znači ipak imam još jednu božićnu želju :))
Lijep pozdrav :))

Tina kaže...

super giveaway! moj glas ide za deco kuglu i borić u koje sam se zaljubila još čim sam ih vidjela

Sani kaže...

neću biti pohlepna u vezi darova, samo bih htjela izraziti žalost što nije pobijedila moja favoritkinja: crveno-bijela kuglica! ;)

Romana kaže...

Moja želja je samo ozdraviti, no to u ovom giveawayu ne mogu dobiti.. Bez brige, nedam se ja i borim, a prelijep mi je ovaj jastučić! Stavljam slikicu na svoj blog! :)

Suzana kaže...

Eci,peci,pec...jastučić je osvojio simapatije kad već nešto "moram" izdvojiti. Božićna želja: Da mi je zdravlja i pameti.....i tako do kraja izreke.

Biljana kaže...

Kako si ti dobra, jos ces nas i darivati. Moja zelja je uvijek zdravlje za moju obitelj. Sretno svima:-)

Nena3110 kaže...

Želela bih da učestvujem.
I da svima poželim sreću.
Moja božićna želja je svima poznata: da moj muž nađe posao.
Verujem da će se i ostvariti.
Hvala za ovu divnu igru!

Sonaj kaže...

A ja glasala za Rose kuglicu!Nema veze, bitno je sudjelovati u svemu što je dobro i pozitivno!
Oh ,da.Moja najveća želja je MIR i ZDRAVLJE mojoj obitelji ,a onda će i svega biti.

Anonimno kaže...

Jako lep giveaway! Moja zelja je da svi budemo zdravi i sretni i da se nastavimo baviti ovim cime se bavimo,da svastarimo i uzivamo u tome,da se manemo briga,jer ce sve proci,i od svega toga nas nece biti,zato nek smo svi zdravi na svetu! :* :* :*

Keks kaže...

Hm, ja baš nisam shvatila jel trebamo napisati općenito svoju želju za Božić ili što nam je želja od tvoja dva prekrasna poklona, pa ću onda oboje :)
Moja Božićna želja je zdravlje i sreća za sve nas, a od tvojih poklončića odabrati ću iz izloga br. 2, tako da još nekoga razveseliš sa svojim prekrasnim vezom, kao što si mene.
Hvala ti! :)

rockgranny kaže...

Baš sam veselašto je pobijedila "moja" kuglica, ipak je ona najviše bžićna. A želje? Samo neka sve ostane ovako kako je sada i ja ću biti zadovoljna
I ja imam giveaway, navrati

eda kaže...

Draga moja dobrice, kako nas vesele ovi tvoji prekrasni pokloni!!
A božićna želja... stvarno dođeš u godine kad je jedna i jedina želja koju poželiš zdravlje i mir u svojoj obitelji... ovaj put joj dodajem i ovaj prekrasan komplet, kuglicu i borić:)))
Hvala ti, draga moja, na ovom prekrasnom giveaway-u:))

Prirodna kaže...

Moja želja za ove blagdane je buđenje svijesti, mira, ljubavi, jer kad ljubav vlada našim životima, nema mjesta za mržnju, nego samo na zajedništvo, izlječenje, pozitivu, mir, sklad i povezanost....

Pekrasni radovi, jastučić je baš prekrasan :) :)

- heheh, dobro da nisi izvlačila 2 dana ranije, tad mi je rođendan :D

Unknown kaže...

Deco kugla je predivna!
Hvala na giveawayu.

http://stuffandgiveaways.blogspot.com/2011/12/secret-santa-tajni-djed-bozicnjak.html

priključi se secret santa projektu:)

Anonimno kaže...

Super ti je Giveaway Sanja!!!

Božićna želje mi je da i dalje moja obitelj bude zdrava, složna i da u njoj kao i do sad vlada ljubav i mir.
Eto to je to, što više od tog mogu poželjeti, baš ništa?:)

Kad bih mogla birati izabrala bih onu predivnu kuglu, jako mi se sviđa! ( A i mojim curicama):)

Sunčani pozdrav!

nives kaže...

super giveaway,
a moja želja je da svi budu sretni za Božič uz svoje obitelji, kao i ja uz svoju, a kuglice izgledaju fenomenalno...

Mare kaže...

heklani jastučić - X kuna
kuglica i bor - XY kuna
tvoje prijateljstvo - neprocjejivo.....

Tatjana kaže...

Kasnim,ali to ne znači da te ne mogu pozdraviti i pohvaliti,je l' tako?

Moje želje...predugo bi trajalo.

Branka......... kaže...

E , pa i ja kasnim...moje želje hm. hm. ma zapravo nemam što puno razmišljati....puno zdravlja i onda blagostanja i onda puno kreativnih ideja i onda manje zloće...itd...
Pozdravljam te i šaljem jednu velikuuuuuu pusu dok se ne vidimo, znam da će to biti uskoro..