srijeda, 14. prosinca 2011.

Božićni ukrasi!

Za one koji još nisu sigurni što će staviti na bor ili na koji način će ukrasiti svoj blagdanski stol, evo nekoliko ideja!
Sigurno se sjećate ovih košarica od das-mase koje sam uspješno izradila, a ne bih uspjela da nam Eda nije pokazala kako se rade! Ovakve košarice su upotrebljive na više načina, a moje imaju rupice kroz koje mogu provući zlatni konac i mogu ih objesiti gdje god poželim, a unutra umjesto osušene naranđine kore ukrašene gliterom, mogu staviti lučicu, šarene bombone i još mnogo toga!
A ove srcolike ukrase za bor sam također izradila od das-mase, ali mogu se napraviti i od kartona i tijesta!  Imaju reljefnu površinu jer sam preko njih položila čipku preko koje sam zagladila kit za drvo, obojala u crveno te ukrasila gliterom, provukla vrpce i ukrasi su spremni. Kad sam povezivala vrpce ponestalo mi je zlatnog konca pa sam se snašla tako da sam odrezala crveni sjajni krep-papir koji sam zarolala i provukla umjesto vrpce!
Meni su upravo ovakvi ukrasi najdraži, mali-srcoliki-crveni :)))
A da li se sjećate mog posta kad sam radila s gipsom? Tada su nastali svakakvi oblici koji su mi sada dobro došli! Evo kako sam ukrasila ptičicu od gipsa i napravila mobile za jednu dječju sobu!
Ukrasi za mobile su se stalno okretali pa ih je bilo teško poslikati s jedne i s druge strane, uglavnom, s jedne strane je karo-tkanina a s druge su obojani i ukrašeni gliterom. 
Podsjećam vas da je "giveaway" u tijeku i još uvijek se možete prijaviti za sudjelovanje!
mah mah

Broj komentara: 18:

Andreja kaže...

Krasne dekoracije. Hvala za ideje.

Creations by Ane kaže...

lijepe i dobre ideje

Good Ghost kaže...

Prekrasno, srca su baš šik, a i dječji mobil je jako zanimljiv

Beba Still kaže...

Srca i ptičice od gipsa su odlični .... korpice takodje , mogu se popuniti mirsnim kuglicama ili cvećem , prelepe novogodišnje ideje ....

Goge kaže...

kako dobro. kosarice su jako lijepe, ali srceka od das mase si tako dobro dotjerala. bravo!

Mare kaže...

predobra su mi crvena srčeka.))).....ali ptičice su mi još bolje!!...uvjek se divim kako uspiješ iz ničega napraviti nešto:)).....
i kažeš mobil se neposlušno okretao?....baš čudno:))).....

eda kaže...

Draga moja neumorna prijateljice, a šta reći nego prekrasno!! Svaki od ovih slatkih ukrasa predivan je na svoj način, ptičice su mi posebno zanimljive..
Ako sam dobro shvatila, poviše das mase još si stavljala i kit za drvo? Uostalom, što se čudim, uvjerila sam se bezbroj puta u tvoju maštovitost i talent za miješanje materijala i tehnika:))

nives kaže...

wow sve je tako prekrasno

Tatjana kaže...

Helou Sanja....koliko toga?!Ptičice i srca su tako lijepa.A gotovo sve ima i uporabnu vrijednost.Bravo tvojoj mašti!

Romana kaže...

Prekrasne dekoracije, jednostavne (dobro, znam da to nije gotovo za 5 min, ali nije toliko komplicirano da ne bih i ja mogla izraditi, na to sam mislila, jao, sad sam se sva smuvala..), a tako lijepe..

Anonimno kaže...

Prekrasne i maštovite dekoracije si napravila, sve pohvale Sanja!

Sonaj kaže...

Obožavam sve što je narančasto ( ali ne za jesti) još kad je ovako lijepo ukomponirano , baš mi se sviđa!!!Srca su ti predivna kao i uvijek!
Pozdrav

Ika Verunica kaže...

Prekrasni su ti ukrasi!!!!
Toliko toga već imaš napravljenog da ćeš lako ukrasiti i bor i stol...
Ćao

Phoenix kaže...

I ja najviše volim i cijenim handmade ukrase...
Hvala za ideju...

Nena3110 kaže...

Divni ukrasi, sve lepše od lepšeg, za svakoga po nešto.
Najvažnije je da bude dobrog raspoloženja i ljubavi!

jasna kaže...

Jako maštovito-a što drugo uopće očekivati od tebe?

Ica Majstorica kaže...

Mnogo lepo izgledaju, vrlo inspirativno :) I da, nominovana si za jednu blog nagradu, detalji kod mene http://www.uradisama.biz/2011/12/liebster-blog-award.html

Ms Jelena kaže...

Srca su preslatka! Mastovito i originalno :)